معرفی بهترین و کمیاب ترین کتابها

در این وبلاگ میتونین کتابهای نایاب و کمیاب رو دانلود و استفاده کنید

معرفی بهترین و کمیاب ترین کتابها

در این وبلاگ میتونین کتابهای نایاب و کمیاب رو دانلود و استفاده کنید

همه چیز راجب دیپ وب و نحوه ورود به آن + اموزش ویدیویی

دیپ وب چیست؟


امروز با مطلب بسیار زیبا و تکان دهنده پیش شما اومدیم و شمارو با دیپ وب آشنا میکنیم.

این عبارت را بارها شنیده‌اید که اطلاعات شما بر روی وب امنیت ندارند و همه اطلاعات شما نهایتا توسط خبرگان عرصه اینترنت قابل رویت خواهند بود. این گزاره ایست که کارشناسان امنیت سایبر به عموم مردم در استفاده‌های رایج از اینترنت نظیر حضور در شبکه‌های مجازی و سایت‌های خبری یا تفریحی و وبلاگ‌ها و …. هشدار می دهند؛ اما در گزارش حاضر شما با بُعد جدیدی از دنیای نادیده اینترنت آشنا خواهید شد.

بُعدی از اینترنت که نه تنها دیدنی نیست و برای دیده نشدن برنامه ریزی شده بلکه در کمال تعجب خواهید دید که این بُعد اینترنت شامل بیش از ۹۰ درصد اطلاعات موجود بر روی شبکه جهانی اینترنت می شود که توسط شما قابل دسترسی نیست و نه در گوگل و نه در سایر موتورهای جستجو رویت نخواهد شد.
محلی امن بر ای مناسبات و ارتباطات پیچیده سیاست مداران بین المللی، قاچاقچیان انسان و مواد مخدر و اسحله، قمار های میلیارد دلاری و تبادلات غیر قانونی منجر به جابجایی ارقام بالایی پول کثیف، سفارش دادن قتل یا دزدی یا آزمایش بر روی انسان و یا هرچیز مخوف دیگری که بتوانید آن را تصور کنید و ارتباطی با نظام پنهانی قدرت داشته باشد.
شاید باور نکنید اما موتورهای جست و جو مانند گوگل و بینگ، تنها حدود ۵% از محتوای اینترنت را پویش می‌کنند. ۹۵% مابقی فضای وب به سان کوه یخی در زیر آب، مربوط به بخش‌های «وب عمیق» و «وب تاریک» است؛ یعنی جایی که کمتر کسی توانایی و حق دسترسی به آن را دارد.


دیپ وب چیست؟

وبی که به صورت روزانه ما باهاش سروکار داریم مثل یک اقیانوسه که در سطحش وب سایت های معمولی ان و در عمق دیپ وب وجود دارد ما تنها از ۴ درصد این اقیانوس استفاده میکنیم و ۹۶ درصد آن دیپ وبه و کسی بهش دسترسی نداره مگر به سختی. 

 

دیپ وب برای چیست؟

چون دیپ وب به صورت مخفی شده در اقیانوس وب وجود داره کمتر کسی راجع بهش میدونه و سراغش میره بنابراین مکان بسیار خوبی برای خلافکاران است که کارهایشان را در آن انجام دهند مثلا فروش اسلحه و پاسپورت جعلی و پول جعلی و مواد مخدر و…

اهمیت وب عمیق

به دو دلیل می توان گفت که وب پنهان اهمیت دارد،  نخست از نظر کمی باید گفت که حجم اطلاعات موجود در این بخش خیلی بیشتر از سطح آشکار است .

–    بهترین موتورهای کاوش فقط قادر هستند که حدود ۱۶ درصد از اطلاعات موجود در وب را بازیابی کنند و بنابراین ۸۴ درصد آن‌ها جزو وب نامرئی به حساب می‌آیند.
–    اندازه وب نامرئی تقریباً ۵۰۰ برابر وب مرئی است: وب نامرئی ۵۵۰ میلیون سند، و وب مرئی تقریباً ۱ میلیون سند را دارا می‌باشد.
–    از نظر کیفی، اطلاعات بخش‌های مختلف این مجموعه بویژه منابع اطلاعاتی موجود در وب عمیق، معمولاً منابع ارزشمند و مفید هستند و در بسیاری از موارد پاسخگوی نیاز کاربران می‌باشند. تقریباً بیش از نیمی از وب نامرئی را پایگاه‌های اطلاعاتی موضوعی تشکیل می‌دهند.


جرائم موجود در وب عمیق:

۱٫    کرایه کردن قاتل
۲٫    خرید و فروش مواد مخدر
۳٫    دزدی سفارشی
۴٫    آزمایش بر روی انسان
۵٫    خرید اسلحه
۶٫    خرید اطلاعات کارت اعتباری
۷٫    دانستن نتایج مسابقات و شرط بندی

 

آیا در ایران هم دیپ وب فعالیت دارد؟

متاسفانه باید گفت بله.

چرا با وجود دیپ وب سازمان های اطلاعاتی دولت ها جلوی آن ها را نمیگیرند؟

سه دلیل دارد:اول آنکه آنقدر این فضا ها بزرگ اند و به صورت شاخه شاخه و فرعی اند که رسیدن به موسس این سایت ها و فضاها بسیار سخت و خطرناک است و دلیل دوم این است که با وارد شدن سازمان های دولتی به این سایت ها در لحظه هک میشوند و تمام اطلاعاتشون در اختیار این سایت ها قرار میگیره.  سومیش هم اینه که خود دولت از دیپ وب استفاده میکنه

 

استفاده‌های دولت‌ها از دیپ وب :

استفاده از وب تاریک به استفاده‌های غیرقانونی محدود نمی‌شود؛ بلکه دولت‌های مختلف می‌توانند برای انتقال امن اطلاعات برای مقاصد امنیتی و نظامی و انتظامی از آن بهره‌برداری کنند.

در این گزارش هم چنین به این نکته اشاره شده است که سوء‌استفاده‌هایی که از محیط وب تاریک شده است موجب آن شده که توجه قانون‌گزاران و مقامات رسمی به این موضوع جلب شود. پژوهشگران و محققان حوزه امنیت، همواره در حال کار بر روی وسایلی هستند تا بتوانند خدمات و سرویس‌های مخفی را مشخص کرده و افراد و کاربران این محیط را مورد شناسایی قرار دهند.

به عنوان نمونه در این گزارش به برخی از تاکتیک‌های وزارت دفاع آمریکا در این راستا اشاره شده است:

به منظور مقابله با تحرکات داعش و گروه‌های تروریستی در فضای وب تاریک، وزارت دفاع آمریکا می‌تواند با مجموعه‌ای از تاکتیک‌های مقابله‌ای، این فعالیت‌ها را تحت نظر بگیرد.

۱)  آژانس پروژه‌های پیشرفته دفاعی(DARPA) که از سازمان‌های تابعه­ وزارت دفاع آمریکاست، در حال کار بر روی یک پروژه مطالعاتی موسوم به (Memex) است تا یک موتور جستجوی جدید طراحی کند که الگوها و روابط میان داده های دیجیتال آنلاین را بدست آورده و به منظور تشخیص فعالیت های غیر مجاز و غیر قانونی، به نیروهای مختلف امنیتی کمک کند. در واقع هدف نهایی پروژه­ی (Memex)، تشکیل دادن یک نقشه­ی جامع از محتواهای موجود بر روی اینترنت است.



علاوه بر بخش­‌های نظامی، در بخش‌های مختلف دیگر دولت آمریکا، پروژه‌های دیگری در همین راستا تعریف شده‌اند:

۲)  آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA  برنامه­ (XKeyscore) را در دستور کار خود دارد (این برنامه توسط ادورارد اسنودن فاش شده است). بر مبنای این برنامه، هر کاربری که نرم افزار خاص ورود به وب تاریک را از اینترنت دانلود کرده است، به طور خودکار، مورد پیگرد قرار خواهد گرفت و تمامی فعالیت‌های او ثبت خواهد شد.

۳)  سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا نیز این موضوع را در رأس فعالیت‌های خود قرار داده‌اند. موسسه مطالعات پیشرفته جاسوسی در آمریکا (IARPA) نیز برنامه‌ای با عنوان “حملات سایبری، روش‌­های پیش‌بینی، تشخیص، مقابله و دفاع در برابر آن” را توسعه داده است.

آیا میتوان به این سایت ها دسترسی داشت؟

بله.دسترسی به این سایت ها کار بسیار ساده اما نیاز به مراقبت دارد. که در فیلم اموزشی  توضیح داده ایم

 

دانلود فیلم اموزشی ورود به دیپ وب + لینک وب سایت ها 

ما با رایانه به دیپ وب نفوذ کردیم تا شما ببینید چه چیز های خطرناکی در دیپ وب وجود دارد  انشالله بتوانیم کاملا حس کنجکاوی شما را ارضا کنیم تا خودتون رو به خطر نندازید همچنین  لینک های دیپ وب قرار داده ایم که این فایل کلیه وب سایت های دیپ وب رو در خودش قرار داده ولی بهتره توشون نرید چون خیلی خطرناکن …

پس فیلم ما رو دانلود کنید و ورود به این دنیای خطرناک رو به صورت ویدیویی ببینید

 


دانلود ویدیوی اموزشی + لینک وب سایت ها فقط 5.000 تومان

لینک دانلود بعد از خرید برای شما باز میشود

نظرات 5 + ارسال نظر
بیژن ، ج دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 22:30

با سلام، چرا وقتی می‌خواهیم خرید کنیم لینک خرید و دانلود بسته است، لطفا راهنمایی بفرمایید ، با تشکر

سلام دوست عزیز لینک دانلود اصلاح شد

احسان شنبه 2 تیر 1397 ساعت 10:21

به نظر من همین که بدونید ماهیتش چیه کافیه، وارد شدنش خیلی ریسک میخواد

امیرعلی یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 16:42

عجیبه پس چرا کسی اطلاع رسانی نمیکنه در این مورد؟ حداقل رسانه ها باید اطلاع رسانی کنن

محمد شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 23:22

جالب بود

علیرضا شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 18:22

سلام خیلی جالب و اموزنده بود تا حالا نمیدونستم دیپ وب چیه الان که فهمیدم هنوز تو شوکم خیلی برام عجیب بود مرسی بابت مطلب آموزندتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.